Nederland

WELKOM IN DE WERELD VAN MANUS+

Het menu toont onderwerpen, die interessant zijn voor u als CEO/CFO. Indien u informatie zoekt voor een andere functie, kunt u deze functie/collega aanklikken.

GEÏNTERESSEERD IN  

WELKOM BIJ DE WERELD VAN MANUS+

Ik kan je alles vertellen over wat Manus Software Europe voor u kan betekenen als HR/gebruikers. Als u op zoek bent naar andere informatie selecteer dan één van mijn collega's.

SELECTEER UW LAND VAN BELANG  

WELCOME TO THE WORLD OF MANUS+

Het menu toont onderwerpen, die interessant zijn voor u als CIO/CTO. Indien u informatie zoekt voor een andere functie, kunt u deze functie/collega aanklikken.

GEÏNTERESSEERD IN  

WELKOM IN DE WERELD VAN MANUS+

Het menu hieronder geeft een aantal handige functies voor alle gebruikers en werknemers weer. De andere figuren vertellen u interessante zaken over hun rol.

SELECTEER UWLAND  

SLA

Cruciale processen zoals de termijnsluiting van de salarissen, verzameling van de belangrijkste gegevens of de invoer ervan, worden gedekt door een standaard SLA. De MANUS+ Support Desk biedt directe hulp om elk probleem dat deze cruciale processen dreigt te verstoren, aan te pakken. (De Nederlandse MANUS+ TOTAL HR-oplossing heeft deze prioriteit altijd gehad).

De dagelijkse werking van de HR-afdeling of salarisadministratie wordt gewaarborgd door een ticketsysteem. Er wordt op maat gereageerd, afhankelijk van de prioriteit en het SLA-niveau. Dit heeft voornamelijk betrekking op uitvoeringsproblemen, zoals wachtwoorden en andere operationele onderwerpen.

Bugs in de MANUS+ WFM-software worden opgelost door middel van fixes in de ondersteunde versies; deze 'fixes' worden via maandelijkse updates beschikbaar gesteld.

Wijzigingen in functionaliteit worden via hetzelfde ticketsysteem verwerkt. Als een verzoek tot wijziging (request for change) wordt gezien als een algemene verbetering, kan een dergelijk verzoek opgenomen worden in de roadmap.

Voor een beperkt aantal klanten biedt een op maat gemaakte SLA's volledige ondersteuning van de Support Desk op winkelniveau (dit kan 24/7-dekking omvatten indien nodig). Gecombineerd met de Monitoringservice garandeert dit de optimale inzet van de WFM/T&A-processen.

CUSTOMER SERVICE

Neem contact met ons op
+31 (0)78 - 612 81 61

OVER Manus Software Europe

WFM, T&A en compliancy specialist

Elke dag worden meer dan 200.000 mensen in de detailhandel wereldwijd in meer dan 35 landen beheerd met MANUS+ WFM-software

READ MORE